오른쪽p1

علی فتاحی علی فتاحی علی فتاحی · 1402/08/08 23:03 · خواندن 1 دقیقه

سلام . خیلی خوشحال هستم که تو خواننده اولین کتاب من هستی امیدوارم که از کتاب من لذت ببری . اول از همه اگه به ژانر های علمی تخیلی عاشقانه معمایی علاقه داری کتاب خوبی رو انتخاب کردی . میخوام بدونی هرجیزی که اینجا میخونی بین خودمون بمونه این یه رازه . من داستان خون اشامی دویست و بیست هفت ساله رو تعریف میکنم که با وجود تموم پستی و بلندی هایی که در زندگی داشت ارزو میکردم که ای کاش از خواب بیدار بشم  و خودم رو در بدن سونی میدیدم . نمیخوام چیز زیادی از داستان رو لو بدم    و دوست دارم خود سونی برای شما داستان زندگی اش را بیان کنه . حالا هر چقدرم که توی غم هاش شریک و از کوچیک و بزرگ زندگی سونی خبر داشته باشم بازم این زندگی خودش است و من معتقدم هر انسانی میتوانه راوی برای زندگی اش باشد .  اجازه میخوام سونی رو معرفی کنم در فصل اول با او اشنا میشوید . اما باز هم هر چه  از او بگویم کم است چرا که اشنا شدنم با او بهترین اتفاق زندگی من بود.